Gå videre til hovedindholdet

Min nye pet peeve

Pis mand! Resten af påskeferien blev ikke så god som starten, jeg blev kaldt på arbejde, og jeg blev syg af en helt enormt genstridig forkølelse som ikke gider gå væk igen helt. Pisse irriterende.

I går fik jeg skiftet til sommerdæk, første gang jeg har haft problemer med at få mine vinterhjul af, de var rustet fast, og jeg havde glemt min mukkert så jeg måtte overtale dem med en sten! Lorte saltning. Det er min nye pet peeve, saltning af vejene her i Danmark. Salt skal i mad, ikke smides rundt udenfor.

Da jeg kom hjem fik Frida flettet hår, det tager lige så lang tid som at polere en bil, det skal bare helst gøres i et hug. Det var en anden hårfletter end sidste gang. En meget snakkesagelig type, og vi fik pizza fordi jeg hav de været på arbejde i 32 timer og var kvæstet, og det var lidt en fest.




I dag har vi været i svømmehal, og i morgen skal jeg til jiu-jitsu for første gang i 18 dage.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Bollet i røven

Fuck ind i helvede! De penge jeg tjente på den e-bog, 520 kr, var det. De er nu kommet fra dødsboet af det forlag jeg udgav igennem. 63,12 kroner! Anal voldtægt ved højlys dag! Der er ikke noget regnskab med så jeg har selvfølgelig skrevet til dem. Ellers er det pisse hårdt at være på arbejde igen. Det er hyggeligt at snakke med folk og sådan men det er hardcore. I går var min beboer udfordret fra middag frem til 19.30. Lang dag! Jeg tænker allerede på hvornår jeg kan holde ferie igen. Det er fedt at starte med at træne bjj igen. Jeg nåede ikke at rulle mens jeg var på ferie, Camaroen tog min tid. Senere på måneden er der seminar og fest i klubben, det glæder jeg mig til. Og så, big fucking news: Vi skal være forældre igen! Det er helt fantastisk, det har taget os lang tid, og så sker det bare, og vi er alle meget glade. Jeg er meget lykkelig over at min søn for lov til at være storebror, det var mit eget store ønske som barn.

solen skinner, det fredag jeg har fri

Hvor er det godt. Solen skinner rigtig forårsagtigt og jeg har fri. Jeg så Blade i går aftes, og jeg har sovet længe i dag. Dvs til kl. 8.00, nøj det rart! (Elsker Blade, det er en af de bedste film i verden nogensinde over hovedet. Den giver mig mopar feber, Dodge Charger 1968, ak ak ak) Er pisse øm i skulderen i dag, der var en der prøvede at hive mit hoved af i går. Sad i garden og han fik mit hoved og min arm, og jeg var sådan "trækker vejret fint, jeg prøver bare at holde ud og så se hvad jeg kan finde på når han ikke har flere kræfter. " Jeg skulle nok have tappet for jeg har rigtig ondt i skulderen i dag. Så i dag slapper jeg nok bare af, ville ellers rigtig gerne have trænet, har lavet alle mulige sjove ting til træningen på det sidste, berimbolo fx, hvor man holder fast i modstanderens ben med sine egne ben, slår en kolbøtte, og vupti! Så har man ryggen. Det spas. Har det rigtig godt, skal først på arbejde igen mandag, tiltrængt med fri. Savner Jylland, speciel
Nå, men den 5. september blev dagen hvor jeg fik bilen gennem syn. Jeg fik dog ikke lov til at holde hænderne oppe over hovedet i særlig lang tid for bilen begyndte at stoppe mens jeg kørte så jeg måtte holde ind på Ugandavej. Kom tilbage næste dag, smurte kobberfedt under tændingsmodulet og kørte den hjem på værkstedet. Nu en måned senere venter jeg stadig på skattesmækket, jeg burde ifølge oversigterne på sagsbehandlingstiderne inde på skats hjemmeside få den i næste uge. Jeg starter også med at give den rustbehandling i morgen. Jeg synes det går godt med min styrketræning, men knæet har stadig problemer. Jeg ville virkelig ønske at det snart ville blive godt. Jeg har gået og været røvsur i et stykke tid. Det er blevet besluttet at jeg skal arbejde flere dage for de samme penge, så reelt betyder det at jeg går ned i løn. Det er en bitter pille at sluge. UFC-stævnet i København var en kæmpe oplevelse. Egentlig var det meningen at jeg ville se det sammen med min nabo på en bar